Darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 400zł.

Dostawa

Uwaga!: Darmowa dostawa dla zamówień o wartości od 400 zł .

Formy dostawy i koszt:

Kurier ( DPD, FedEx, UPS, InPost, Pocztex ) - [ 34,50 zł ] - zamówienie od 0zł do 99,99zł 
Kurier ( DPD, FedEx, UPS, InPost, Pocztex ) - [ 19,99 zł ] - zamówienie od 100zł do 399,99zł
Kurier ( DPD, FedEx, UPS, InPost, Pocztex ) - [0 zł         ] - zamówienia powyżej 400zł

Inpost - paczkomat - [ 34,50zł ] - zamówienia od 0zł do 99,99zł
Inpost - paczkomat - [ 19,99zł ] - zamówienia od 100zł do 399,99zł
Inpost - paczkomat - [ 0zł        ]- zamówienia powyżej 400zł

Odbiór osobisty 50,00 zł


1. Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu.
2. Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:
2.1. czas kompletowania Produktów wynosi od 1 do 3 dni roboczych od momentu:
a) zaksięgowania środków pieniężnych wpłaconych z tytułu Umowy Sprzedaży na rachunku Sprzedawcy albo
b) pozytywnej autoryzacji transakcji przez elektroniczny system płatności lub
c) przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę w przypadku wyboru zapłaty za pobraniem,
2.2. dostawa Produktów stanowiących rzeczy ruchome przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. od 2 do 4 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).
3. Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
4. Zakupione w Sklepie Produkty Klient może odebrać również osobiście po wcześniejszym kontakcie mailowym lub telefonicznym.


O szczegółach doręczenia Klient zostanie poinformowany w mailu informującym o wysłaniu zamówienia.
Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki InPost należy wkleić numer listu przewozowego na stronie https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki kurierskiej DPD należy wkleić numer listu przewozowego na stronie https://tracktrace.dpd.com.pl/

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki Poczty Polskiej należy wkleić numer listu przewozowego na stronie http://emonitoring.poczta-polska.pl/

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki FeDex należy wkleić numer listu przewozowego na
stronie https://www.fedex.com/pl-pl/tracking.html

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki UPS należy wkleić numer listu przewozowego na
stronie https://www.ups.com/track?loc=pl_PL&requester=ST/

W przypadku stwierdzenia naruszenia przesyłki, poluzowanej folii, uszkodzenia taśm firmowych kompletność i stan należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków bądź uszkodzeń należy sporządzić protokół, który jest podstawą do przyjęcia reklamacji. Kurier doręczający jest zobowiązany zaczekać czas niezbędny do sprawdzenia zawartości paczki.

W razie Twojej nieobecności kurier zostawi awizo i podejmie drugą próbę doręczenia. Po dwóch nieudanych próbach doręczenia paczka wraca do nas.



Jaki jest czas realizacji zamówień ?

Towar dostępny na magazynie lokalnym wysyłany jest w dniu zamówienia lub najdalej następnego dnia roboczego.
Brak zapisu Magazyn lokalny oznacza iż wysylka nastąpi w trzecim dniu od zamówienia złożonego do godz. 14:45
Np. zamowienie złożone w poniedziałek o godzinie 13:00 zostanie wysłane w środę.
Z kolei zamówienie z godz. 15:20 zostanie wysłane w czwartek.

Towar z magazynu globalnego - zamówienie z poniedziałku realizujemy w środę. I adekwatnie wtorek -> czwartek itd.